In de jaarlijkse kostenbijdrage zit een ‘next business day on site garantie’ (NBDOS) inbegrepen. Dit betekent dat er, de werkdag volgend op de melding van het probleem, een technieker ter plaatse komt om een herstelling uit te voeren (op school of bij de leerling thuis tijdens schoolvakanties). In de praktijk betekent dit dat het probleem, indien het onder de garantie valt, binnen de 2 dagen is opgelost. Tijdens de duur van de herstelling krijgt de leerling een vervangtoestel ter beschikking. De leerling beschikt dus op elk moment over een toestel. Tijdens vakantieperiodes verwittigen de ouders rechtstreeks de leverancier en wordt de herstelling aan huis gedaan.
Batterijen die minder dan 70% van hun normale prestaties leveren, worden gedurende de garantieperiode van 3 jaar gratis vervangen.
Defecten buiten de garantie worden per definitie aan maximaal €39 hersteld (franchise). Er zijn echter enkele uitzonderingen die via de onderstaande link geraadpleegd kunnen worden.
Lees via deze link de volledige garantievoorwaarden die bij Signpost gelden.
Deze garantievoorwaarden zijn dus niet door ons bepaald.