De co-account van Smartschool wordt vlot gebruikt op onze school en ze is van groot belang om je zoon of dochter goed op te volgen.
Het leven zit echter al vol wachtwoorden en soms gebeurt het wel eens dat je je wachtwoord van je co-account bent vergeten of je een ander probleem hebt met het gebruik van ons Smartschool-platform.
Wat moet je nu doen als je een probleem hebt met je Smartschool-account?
We hebben het contact-process wat eenvoudiger gemaakt via onze contact-pagina.
Je kan hier nu opteren voor een algemene vraag of voor een probleem met Smartschool:
Als je de optie “Probleem met Smartschool-account” aanklikt, krijg je alvast enkele tips om je verder te helpen. Lossen deze je probleem niet op, kan je de velden onderaan invullen en dan komt je berichtje onmiddellijk bij ondergetekende (je Smartschool-beheerder) terecht en lossen we je probleem zo snel mogelijk op.
Voor alle andere algemenere vragen naar onze school toe, kies je dus voor de optie “Algemene vraag” en dan komt je email op ons secretariaat terecht.
Probeer dus zoveel mogelijk dit formulier te gebruiken en niet gewoon een email te sturen naar ons algemeen emailadres.